Dokładnie rok temu uruchomiliśmy wymianę autografów. Pomysł cieszy się sporą popularnością, dlatego postanowiliśmy usprawnić jego działanie. Od teraz sami możecie dodawać swoje ogłoszenia!
Jak to zrobić?
Wystarczy wejść w zakładkę Autografy –> Wymień autograf, wypełnić krótki i prosty formularz wymiany, a Wasze ogłoszenie po weryfikacji będzie widoczne w dziale Autografy –> Ogłoszenia. W razie pytań i wątpliwości jesteśmy do dyspozycji na fanpage’u oraz pod adresem: redakcja@skoki24.pl. Ogłoszenia będziemy domyślnie usuwać po 6 miesiącach od publikacji. Po tym czasie możecie zgłosić swoje autografy ponownie.
Zasady
1. Podając w formularzu wymiany adres e-mail wyrażasz zgodę na:
a) jego opublikowanie, aby inni użytkownicy mogli się z Tobą skontaktować w celu dokonania wymiany
b) otrzymanie od nas dwóch wiadomości:
– pierwszej, w której poinformujemy Cię o dodaniu ogłoszenia (w wyjątkowych przypadkach poprosimy o uzupełnienie lub poprawienie danych)
– drugiej, w której poinformujemy Cię o zakończeniu ogłoszenia.
2. Jeśli Twoje ogłoszenie jest już nieaktualne, możesz zgłosić to nam z podanego wcześniej adresu e-mail. Usuniemy wtedy ogłoszenie lub zaktualizujemy jego treść.
3. W polu: „Jaki oferujesz autograf?” nie musisz wpisywać jednego autografu. Możesz podać kilka pozycji lub napisać „widoczne na zdjęciu”.
4. W polu: „Jaki chciałbyś dostać autograf?” również masz pełną swobodę wyboru. Możesz wpisać jeden wybrany przez siebie, ale inne odpowiedzi (np. „autografy zagranicznych skoczków, autografy Austriaków, autografy sportowców”) również zaakceptujemy.
5. W polu „Opis” możesz nie tylko opisać swoje zgłoszenie, ale też zadać nam pytania. Odpowiedzi udzielimy na podany wyżej adres e-mail.
6. W razie wątpliwości i pytań jesteśmy do dyspozycji na fanpage’u wymiany, a także pod adresem: redakcja@skoki24.pl.
7. Po dodaniu ogłoszenia nie bierzemy udziału w procesie kontaktu i wymiany autografów. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za nieudane wymiany.
- Źródło: informacja własna
- Foto: Kacper Kolenda