Aktualności

Inne oblicze Stocha i Żyły [wideo]

Kilka dni temu na stacjach LOTOS rozpoczęła się druga edycja promocji „Wygrywanie przez tankowanie”. W kampanii reklamowej biorą udział sportowcy –  Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch oraz Piotr Żyła.

Zasady promocji

Codziennie, od 10.00 do 19.00, można wygrać 500 zł. Jedyne, co należy zrobić by wziąć udział w akcji to jednorazowe zatankowanie min. 25 litrów jednego rodzaju paliwa lub zrobienie zakupów za min. 10 zł (z wyjątkiem paliwa, produktów tytoniowych i napojów alkoholowych) na jednej ze stacji LOTOS bądź LOTOS Optima.

W zamian otrzymujemy kupon promocyjny z kodem, który po wysłaniu SMSem na nr 70955 (koszt to 0,62 zł z VAT) bierze udział w losowaniu. Promocja ta potrwa do 31 grudnia 2016 r. Szczegóły loterii oraz jej regulamin można znaleźć na stronie wygrywanie.lotos.pl.

LOTOS stawia na Stocha, Żyłę i Kajetanowicza

Nowej akcji LOTOS-u towarzyszy kampania reklamowa, w której uczestniczą wspierani przez tę markę sportowcy. Twarzą akcji jest kierowca rajdowy, dwukrotny mistrz Europy i czterokrotny mistrz Polski – Kajetan Kajetanowicz. W kampanię włączyli się także skoczkowie narciarscy – Kamil Stoch oraz Piotr Żyła.

– To kolejna kampania, w której postanowiliśmy wykorzystać wizerunek wspieranych przez nas sportowców. LOTOS od lat inwestuje w sprawdzone projekty sponsoringowe, które nie tylko wzmacniają markę samą w sobie, ale też są z powodzeniem używane w działaniach mających zwiększyć sprzedaż naszych produktów. – tłumaczy Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Grupy LOTOS.

– Różnorodność oraz ilość tych projektów daje nam wiele możliwości przy tworzeniu ciekawych i angażujących kampanii, których przykładem jest właśnie „Wygrywanie przez tankowanie”. Mamy nadzieję, że zachęci ona kierowców do jeszcze częstszego odwiedzania naszych stacji paliw. – dodaje. 

Atlas pozostaje sponsorem Kamilem Stocha 

Przed rozpoczynającym się sezonem zimowym dotarły do nas kolejne wieści. Firma Atlas 21 października 2016 r. przedłużyła umowę sponsoringową z Kamilem Stochem. W związku z tym będzie indywidualnym sponsorem skoczka przez następne dwa lata. Oznacza to, że będzie wspierać go finansowo zarówno podczas zawodów Pucharu Świata, jak i w przygotowaniach do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 r. Wartość kontraktu nie została ujawniona. Nie powiedziano także w jakim stopniu firma będzie wykorzystywać wizerunek skoczka do promowania swoich produktów.

– Możliwość współpracy z jednym z najlepszych polskich sportowców jest dla firmy Atlas szczególnym wyróżnieniem. Wierzymy, że kontynuując współpracę, przez kolejne dwa lata oglądać będziemy p. Kamila Stocha stającego na najwyższych stopniach podium, również podczas zmagań olimpijskich w 2018 r. Dziś życzymy wiatru pod narty i obiecujemy aktywnie kibicować – mówił Henryk Siodmok, prezes Zarządu Atlasa.


  • Źródło: lotos.pl, informacja prasowa Atlas
  • Foto: Maja Gara

O autorze

Monika Baran